Termékek

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A termékekről közölt képek, műszaki és készlet adatok tájékoztató jellegűek, az előforduló nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk!

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. 
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat /MPL/ által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A Vásárló tudomásul veszi, hogy megrendelésének elküldése fizetési kötelezettséggel jár (Ptk. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes lista- illetve akciós árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 munkaórán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre , készpénzes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

  Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (DHL) történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: Személyes átvétel, futárszolgálat

Szállítási díjak :

DHL Express (házhoz szállítás 1-2 nap):

10 kg-ig :  2.250 Ft+Áfa
15 kg-ig :  2.770 Ft+Áfa
30 kg-ig :  3.850 Ft+Áfa
35 kg-ig :  4.900 Ft +Áfa
40 kg-ig :  5.550 Ft +Áfa
50 kg-ig :  6.290 Ft +Áfa
60 kg-ig :  7.750 Ft +Áfa
70 kg-ig :  9.800 Ft +Áfa
80 kg-ig :  10.600 Ft +Áfa
90 kg-ig :  11.300 Ft +Áfa
100 kg-ig :  12.800 Ft +Áfa
200 kg-ig :  15.300 Ft +Áfa
300 kg-ig :  17.800 Ft +Áfa
400 kg-ig :  19.100 Ft +Áfa
500 kg-ig :  23.100 Ft +Áfa
1000 kg-ig :  29.700 Ft +Áfa
1000 kg felett külön egyeztetés szerint

Magyar Posta (2-10 nap)

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve (10 kg-ig):  1270 Ft+Áfa

Házhoz szállítás esetén: 
0-10 kg-ig : 1.990 Ft+Áfa
10-20 kg-ig : 2.990 Ft+Áfa
20-40 kg-ig : 5.990 Ft+Áfa

Terjedelmes csomag esetén egyedi díjszámítást alkalmazunk, ez esetben külön egyeztetünk a Kedves Vásárlóval.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megrendelés írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.   Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát
köteles eljuttatni elérhetőségeinre (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján)
. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 nap letelte előtt köteles visszajuttatni, vagy átadni a terméket az értékesítőnek. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. Az értékesítőnek  az elállást követő 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó részére a termék árát.
Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 munkaórán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy emailben ( kozpont@superrolling.hu ) van lehetőség rendelésének visszavonására .

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor (email: kozpont@superrolling.hu, telefon: +36 70 620 7435).

Szavatosság:

Termék hibája esetén Ön termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.  A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A forgalmazó jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ha a fogyasztó a szavatossági vagy jótállási igényét akarja érvényesíteni, akkor az értékesítőnek erről jegyzőkönyvet kőtelező felvenni. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell a szerződéskötés időpontját és a hiba leírását. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A fogyasztó visszajuttatja, a terméket az értékesítőnek. Az értékesítő 15 napon belül a terméket kicseréli. Az értékesítő a javítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezi, vagy elvégezteti. Ha a termék meghibásodásának oka nem rendeltetésszerű használatból ered, akkor a jótállás/szavatosság nem vonatkozik rá.  (97/2014. (III. 25.) Korm. rendelet , 51/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletet, 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet )

 Letölthető:  Vásárlási feltételek (pdf)